Low waist

Image

I många år har jag föredragit låg midja när det gäller byxor, precis som bilden här ovan. Tycker det är otroligt snyggt. Kommer ihåg min förra pojkvän, när jag nyss hade köpt ett par nya Lee jeans (låga) och jag säger att de var lite för höga i midjan för min smak. Då utbrister han: Men du gillar ju jäääääääättelåga. Det var en rolig historia som jag inte glömmer.
Har lagt märke till att många byxor idag är väldigt höga i midjan, vare sig man handlar dyrt eller billigt. Köper man ett par byxor där det står ”low waist” är det ändå rätt högt. Modet ändras alltid och jag hoppas att låg midja blir på tapeten snart.

I have always loved low waist jeans, like the picture here above. Remember an ex boyfriend, when i’ve just bought new lee jeans (low) and thought they were quite too high for my taste: But you like reeeeeeeeally low. That was a fun story i remember. I feel alot of jeans and trousers today are quite high in waist, wherever you buy them. The fashion always change, i hope, low waist jeans will be next.

About sannamk

sannamkblogg@gmail.com

Kommentera

