Eyebrows

Har ni färgat ögonbrynen någon gång? Jag har väldigt mörka ögonbryn av naturen och har funderat på att bleka ner dem någon ton eller två. En del av mig känner att det är dem som gör mig till mig, och en annan att de kan kännas för mörka ibland. Grejen med mörka bryn är att det är en så svår balans, är de för stora, så ser man inget annat än brynen, och är de för små blir det för skarpt. De måste vara precis lagom i storlek. Det är därför som jag nu börjar fundera på att ge dem en behandling med blekning men jag så rädd att de blir så där onaturligt gulbruna. Naturliga bryn har oftast en ton som går åt det askiga hållet. Har ni tips?

Have you bleeched your eyebrows at some point? I have very dark eyebrows and thinking i might going to bleech them but i’m so afraid they will turn out that yellow orange, which i think can look unnatural. Natural eyebrows is often on the ashy side. Do you guys have any tips?

About sannamk

sannamkblogg@gmail.com

Kommentera

