Inspiration

Jag upprepar genom hela bloggen hur vackert det enkla är. Har man enkel stil så syns det fina man väl har. Blandar man för mycket saker kan det bli för rörigt och det fina man har skyms undan. Man ska ju Se det fina, eller hur? Och så vill jag berätta hur glad jag är för jag har hittat en sån fin lägenhet och ska förhoppningsvis flytta snart. Så det kommer nog bli något mer inredning i bloggen än vad jag har nu, tummen upp eller ner för det? Jag är i alla fall så otroligt glad men jag vågar inte riktigt hoppas för fullt än, det känns nämligen för bra för att vara sant. Men ni håller väl tummarna tillsammans med mig?

I repeat all the time how beautiful the simple is. If you have too much things going on, you won’t be able too see the things you have, since it’s all becomes a mess of stuff. You want to see the beautiful, isn’t that right?
I also want to share with you that i’m so happy. I might move to a new apartment. It’s so gorgeous and i’m so exited over it, i can’t even explain. So it will probably be a bit more of interior design in the blog, how do you guys feel about that? I almost doesn’t dare to believe it will be mine. Can you guys hold your thumbstogether with me?

About sannamk

sannamkblogg@gmail.com

Kommentera

