Bra hudvård

Det känns som att det var längesedan ni fick läsa om hudvård, har jag rätt?  För närvarande använder jag Dermalogica, vilket antagligen är och kommer alltid vara det bästa för min hy och jag tror att många instämmer med mig när jag säger att det är bland den bästa hudvård som finns. Men ibland är det kul att testa andra saker. Min peeling är snart slut så jag funderar på att testa denna. Det är alltså en exfolierande och djuprengörande asniktsmask. Det är många kändisars favorit, och Tommy Lee (du läste rätt) är en av kunderna! Finns på kicks.se.

Maybe it’s time for me to write about skincare since it was some time ago. Dermalogica will always be the one but sometimes it’s fun, trying something else.  I’m thinking of trying this, it’s exepnsive, but maybe it’s worth it. It’s popular among celebrities, and Tommy Lee (yes, Tommy Lee) is one of the costumers. I’ve got to try it out!

About sannamk

sannamkblogg@gmail.com

Kommentera

