Hudvård

Hej alla kära läsare!  Jag beställde en kräm av Dr Brandt häromdagen. Jag velar alltid när jag ska köpa nya hudvårdsprodukter. Även om man hittar produkter man gillar, vill man ändå ha något bättre, sedan ännu bättre. Ja, ni känner säkert igen er. Jag har haft Dermalogica i snart 9 år. Det är alltid ett säkert kort och något jag alltid går tillbaka till . Men ibland vill man testa något nytt och eftersom Dr Brandt är så omtalat så tyckte jag det var på tiden att testa. Vad använder ni för hudvård?

Hi to all my readers! I ordered a cream from Dr Brandt the other day. You always want to have something better regarding beauty products. Dermalogica have been my one and only since 9 years ago but now i want to try something new. Since Dr Brandt is so hype i thought it was about time to try something from the brand. What do you guys use?

About sannamk

sannamkblogg@gmail.com

Kommentera

