My H(oly) G(rail)

Vill ni ha tips på en jättebra ansiktskräm? Jag trodde jag hade hittat den kräm som passade mig perfekt, (så bra det går i alla fall) men tydligen inte. Detta är eden bästa jag någonsin testat. Man har ju hört och läst så mycket om Cliniques 3 stegs system. Jag var på väg utomlands och sprang på denna, tänkte att jag skulle ge den ett försök, och oj, så bra den är. Mitt största problem är att min hy, speciellt i varma sommardagar, blir så glansig i tzonen, men denna löser det, jag håller mig matt nästan hela dagen. Dessutom har den en så fräsch neutral, men mild, doft. Min dessutom känsliga hy är väldigt kräsen av sig, så inga starka parfymer. Min heliga gral!

I thought i’ve found the perfect moisturizer, until i found this one. The best i’ve ever tried. My biggest problem is that my skin becomes shiny during warm summerdays, but with this, it doesn’t. And the smell is so fresh but mild, since my skin is so sensitive it can’t handle strong parfumes. My holy grail!

About sannamk

sannamkblogg@gmail.com

Kommentera

