Ombre

Var inte dessa hur coola som helst? Jag har aldrig följt trender så utan har det jag tycker är snyggt, sen om det jag har på mig är en trend spelar ingen roll. Men på tal om trender så var dessa neon färgade örhängen så snygga. Jag har alltid varit ett fan av örhängen, och det får gärna hänga lite. Ombre är väldigt hett just nu.

Från CC Skye

Wasn’t these so cool? I have never followed trends, i wear what i like. But these neon colored earrings is so gorgeous. Ombre is so on the spot right now.

From CC Skye

About sannamk

sannamkblogg@gmail.com

Kommentera

